Sponsor worden?

HV Beertje is altijd op zoek naar sponsoren! Sponsor zijn van HV Beertje is een geweldige kans voor bedrijven om een breed en veelzijdig netwerk te ontwikkelen. Wij hebben leden uit alle hoeken van Nederland die naast handballen ook studeren en/of lid zijn van een studentenvereniging. Hierdoor kunt u als sponsor van HV Beertje een groot netwerk bereiken, ook buiten de handbalwereld. Daarnaast zijn veel van onze ex-leden Vriend van Beertje waardoor ook zij op de hoogte zullen zijn van uw sponsoring en uw netwerk nog verder vergroot zal worden.

Bovendien hebben wij ons eigen handbaltoernooi – Beertje Battle – waarop verenigingen uit het hele land aanwezig zullen zijn. Een ideale gelegenheid waar wij uw bedrijf zullen promoten! Tenslotte zijn wij actief op Social Media en hebben wij maandelijks onze eigen nieuwsbrief voor leden: het Beerbericht. Neem een kijkje op onze Facebook en Instagram pagina om te zien wat wij hier zoal op plaatsen.

Binnen HV Beertje werken wij met verschillende sponsorpakketten. Deze gelden als standaard, maar hier kan in overleg natuurlijk altijd van afgeweken worden. Stuur een mailtje naar prbeertje@gmail.com om deze pakketten te bekijken en een mogelijke samenwerking te bespreken.