Competitie weekend dames

Het damesteam van HV Beertje is een meiden team waar gezelligheid hoog in het vaandel staat. Ook zijn de meiden bloed fanatiek en gaan ze elke wedstrijd voor de winst. Momenteel speelt het team in de tweede klasse. De dames trainen op dinsdag en vrijdag, de wedstrijden vinden plaats op zaterdag of zondag. Ze worden getraind en gecoacht door mede-Beren: Jette, Tom, Aiko & Robin, die zich elke week inzetten om een goede training te maken. Dit team hanteert dan ook een (flexibele) aanwezigheidsplicht. Ook de derde helft wordt in dit team niet vergeten! Na de trainingen en wedstrijden zijn er altijd Beren in voor een biertje in het Sportcafé in Olympos of in onze stamkroeg café ’t Pandje. Één keer per jaar gaat het damesteam van HV Beertje op teamweekend, dit is altijd een groot succes.

Al met al, het dames weekendteam is een gezellige, fanatieke boel!

Wil jij aansluiten bij dit leuke team, word dan lid bij HV Beertje.