Lustrum Commissie

Wij als Lustrumcommissie organiseren het 30e  verjaardagsfeestje van onze mooie vereniging. Dit zal niet gewoon een oer-Hollandse kringverjaardag worden met een stukje vlaai. Neeee zeker niet, de 30e verjaardag van Beertje moet en zal groots gevierd worden. Wij gaan een week vol met toffe activiteiten organiseren voor onze leden!

Onze commissie bestaat uit de volgende 5 leden onder het toezicht van de voorzitter van onze vereniging.

Olaf: Olaf is de voorzitter van de Lustrumcommissie. Hij zit de vergaderingen voor en houdt het overzicht over de voortgang van alle activiteiten en of alles nog volgens plan gaat.

Lauryn: Lauryn is de secretaris van de Lustrumcommissie. Zij houdt de algemene mail bij en notuleert tijdens al onze vergaderingen.

Mariska: Mariska is onze penningmeester. Zij houdt alle inkomsten en uitgaven netjes bij en ze zorgt ervoor dat we niet perongeluk Beertje bankroet maken met onze wilde plannen….

Hanna: Hanna is onze PR-verantwoordelijke. Zij hypet al onze leden voor de toffe activiteiten en houdt ze op de hoogte over wat ze te wachten staat!

Rauand: Rauand is ons executive commissielid aka manusje-van-alles aka chef gala. Ro is voornamelijk bezig met alles te organiseren en coördineren voor ons (spoiler-alert) gala. Dit is een vrij grote activiteit en heeft baat bij één iemand die (naast de voorzitter) in de gaten houdt of alles geregeld is.

Last but not least, Lot: Lot is ons contact in het bestuur. Ze houdt voornamelijk alles een beetje in de gaten en regelt de dingen die wij als commissie zelf niet kunnen/mogen regelen.

Wij gaan er samen met jullie voor zorgen dat de 30e verjaardag van Beertje er één wordt om nooit te vergeten!

Liefs, de Lustrumcommissie